Veelgestelde vragen
Contact
Hoe kan ik contact met Zonnig Zilver opnemen?
Je kan ons mailen met je vragen naar info@zonnigzilver.nl. Op de werkdagen zijn we telefonisch en per sms / WhatsApp te bereiken op +31615904024. Bereikbaar tussen 9:00 en 17:00.
Winkel
Heeft Zonnig Zilver ook winkels waar ik sieraden kan bekijken en kopen?
Zonnig Zilver is vooralsnog enkel een online webshop. Hierdoor kunnen wij tegen scherpe prijzen de producten aanbieden.
Bestelling afhalen
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Nee, dat kan helaas niet.
Levering
Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling krijg?
De levertijd is gewoonlijk 1-3 werkdagen voor Nederland en 2-5 werkdagen voor België. Mocht je bestelling niet binnen 5 werkdagen verzonden kunnen worden, dan ontvang je hierover een bericht.
Door de drukte bij PostNL kan het voorkomen dat de datum waarop je pakketje bezorgd gaat worden, verschoven zal worden (met je Track en Trace code kan je dit controleren).
Wanneer je d.m.v. een handmatige overboeking hebt betaald, wordt het pakketje verstuurd, nadat je betaling bij ons is ontvangen. Afhankelijk van je bank duurt dat meestal enkele werkdagen. Na het ontvangen van de betaling, wordt de bestelling diezelfde werkdag naar je verzonden.
Betalen
Op welke manieren kan ik betalen?
Je kan betalen met iDeal, PayPal, Bancontact/MisterCash en door middel van een handmatige overschrijving.
Achteraf betalen is mogelijk met de betaalmethode “onder rembours”. Let op: de kosten voor het versturen van een rembourspakket (waarbij de kosten gemiddeld variëren tussen de €15,11 en €19,45) worden volledig doorberekend aan de klant. Je betaalt eerst handmatig 50% van de totale orderwaarde aan. Gebruik hierbij je bestelnummer als betalingsreferentie. Resterende 50% van de totale orderwaarde kan je gepast contant afrekenen aan de postbezorger (pinnen is niet mogelijk). Heb je hier vragen over, neem dan gerust contact met ons op via info@zonnigzilver.nl
Foutmelding betalen
Ik heb net betaald, maar kreeg een foutmelding. Wat nu?
Stuur een mail naar info@zonnigzilver.nl wanneer je twijfelt of je bestelling goed is doorgekomen. Als het bedrag is afgeschreven van je rekening, dan kan je ervan uit gaan dat het ook bij ons goed is aangekomen. Is het bedrag niet afgeschreven, dan is dat niet het geval.
Beveiliging
Is het veilig om te betalen op de website van Zonnig Zilver?
Ja. Zonnig Zilver is in het bezit van een SSL-certificaat om http-verkeer veilig te versleutelen waarmee betalingen veilig worden verwerkt.
Verzendkosten
Hoe zit het met de verzendkosten?
De verzendkosten zijn €2,95 voor Nederland en €4,95 voor België.
Verkeerd/beschadigd artikel ontvangen
Ik heb een verkeerd/beschadigd artikel ontvangen en nu?
Neem contact met ons op via info@zonnigzilver.nl en dan vinden we een passende oplossing.
Retourneren
Hoe stuur ik een product retour?
Meld je retour binnen 15 kalenderdagen na ontvangst bij ons aan. Hierna heb je 15 kalenderdagen om je bestelling (of een gedeelte ervan) naar ons terug te sturen. Het betaalde bedrag zal op de dag van ontvangst worden teruggestort naar de rekening waarmee je betaald hebt. Let op: het duurt enkele werkdagen voordat het bedrag op je rekening te zien is. Zie ook retour pagina.
Ruilen
De ring die ik besteld heb, is te klein. Kan ik deze ruilen voor een grotere maat?
Ja hoor, dat is geen probleem. Neem contact met ons op via info@zonnigzilver.nl om dit te laten weten. Stuur het product naar ons toe (op eigen rekening) en ontvang het gewenste product (op onze rekening).
Garantie en reparatie
Hoe zit het met garantie op sieraden en tassen?
Als je iets koopt, dan heb je recht op een goed product. Al onze producten worden zorgvuldig gecontroleerd voordat ze je kant op gaan en wij zorgen ervoor dat de pakketjes heel en onbeschadigd bij je aankomen. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen we dat graag binnen 3 dagen na leverdatum via info@zonnigzilver.nl.
Neem contact met ons op via info@zonnigzilver.nl als je sieraad kapot is gegaan. Een foto meesturen is handig zodat we kunnen zien wat er precies mee aan de hand is. Mochten er onderdelen losraken, kunnen deze vaak eenvoudig door ons worden gerepareerd met tangetjes. Stuur het product naar ons toe (op eigen rekening) en ontvang het gerepareerde product (op onze rekening) terug.
Het is helaas niet mogelijk om garantie te geven op verkleuring van de sieraden, omdat deze afhangt van de zuurgraad van je huid en omdat de verkleuring van een sieraad o.a. op kan treden indien je de sieraden in de badkamer bewaart, er mee doucht of parfum op sprayt.
Lees hier onze onderhoudstips voor sieraden en tassen zodat je lang van je spullen kan genieten.
Klacht indienen
Ik heb een klacht en nu?
Neem contact met ons op via info@zonnigzilver.nl of via +31615904024 (bereikbaar maandag t/m vrijdag van 9:00-17:00). Hierbij de link naar het Europese onlineplatform voor geschilbeslechting.
Andere vraag
Staat je vraag er niet tussen?
Schroom niet om contact met ons op te nemen via info@zonnigzilver.nl