Veelgestelde vragen

Contact
Hoe kan ik contact met Zonnig zilver opnemen?
Je kan ons mailen met je vragen naar info@zonnigzilver.nl. Op de werkdagen zijn we telefonisch en per sms / WhatsApp te bereiken op +31615904024. Bereikbaar tussen 9:00 en 17:00.

Winkel
Heeft Zonnig zilver ook winkels waar ik sieraden kan bekijken en kan kopen?
Zonnig zilver is vooralsnog enkel een online webshop. Hierdoor kunnen wij tegen scherpe prijzen de producten aanbieden. Wel staan we regelmatig met een stand tijdens bioscoop Ladies Nights in Pathe Utrecht Leidsche Rijn.

Bestelling afhalen
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
In principe niet, maar we maken soms een uitzondering. Mail ons even voor de mogelijkheden info@zonnigzilver.nl

Levering
Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling krijg?
De levertijd is gewoonlijk 1-3 werkdagen voor Nederland en 2-5 werkdagen voor België. Soms kan het iets langer duren. 

De bestellingen worden op de werkdagen (maandag tot en met vrijdag) verzonden. 

Wanneer je d.m.v. een handmatige overboeking hebt betaald, wordt het pakketje verstuurd, nadat je betaling bij ons is ontvangen. Afhankelijk van je bank duurt dat meestal 1-2 werkdagen. Na het ontvangen van de betaling, wordt de bestelling diezelfde werkdag naar je verzonden. 

Betalen
Op welke manieren kan ik betalen?
Je kan betalen met iDeal, PayPal, Bancontact/MisterCash en door middel van een handmatige overschrijving.

Achteraf betalen is mogelijk met de betaalmethode “onder rembours”. Let op: de kosten voor het versturen van een rembourspakket (waarbij de kosten gemiddeld variëren tussen de €15,11 en €19,45) worden volledig doorberekend aan de klant. Je betaalt eerst handmatig 50% van de totale orderwaarde aan. Gebruik hierbij je bestelnummer als betalingsreferentie. Resterende 50% van de totale orderwaarde kan je gepast contant afrekenen aan de postbezorger (pinnen is niet mogelijk). Heb je hier vragen over, neem dan gerust contact met ons op via info@zonnigzilver.nl

Foutmelding betalen
Ik heb net betaald, maar kreeg een foutmelding. Wat nu?
Stuur een mail naar info@zonnigzilver.nl wanneer je twijfelt of je bestelling goed is doorgekomen. Als het bedrag is afgeschreven van je rekening, dan kan je ervan uit gaan dat het ook bij ons goed is aangekomen. Is het bedrag niet afgeschreven, dan is dat niet het geval.

Beveiliging
Is het veilig om te betalen op de website van Zonnig zilver?
Ja. Zonnig zilver is in het bezit van een SSL-certificaat om http-verkeer veilig te versleutelen waarmee betalingen veilig worden verwerkt.

Verzendkosten
Hoe zit het met de verzendkosten?
De verzendkosten zijn €3,95 voor zowel Nederland als België.

Verkeerd/beschadigd artikel ontvangen
Ik heb een verkeerd/beschadigd artikel ontvangen en nu?
Neem contact met ons op via info@zonnigzilver.nl en dan vinden we een passende oplossing.

Retourneren
Hoe stuur ik een product retour?
Meld je retour binnen 14 kalenderdagen na ontvangst bij ons aan. Hierna kan je je bestelling (of een gedeelte ervan) binnen 14 kalenderdagen naar ons terugsturen. Het betaalde bedrag zal binnen 14 kalenderdagen worden teruggestort naar de rekening waarmee je betaald hebt voor de bestelling. Zie ook retour pagina.

Klacht indienen
Ik heb een klacht en nu?
Neem contact met ons op via info@zonnigzilver.nl of via +31615904024 (bereikbaar maandag t/m vrijdag van 9:00-17:00). Hierbij de link naar het Europese onlineplatform voor geschilbeslechting. 

Andere vraag
Staat je vraag er niet tussen?
Schroom niet om contact met ons op te nemen via info@zonnigzilver.nl