Retourneren
Ben je niet tevreden met je bestelling? Geen probleem!
Meld je retour binnen 15 dagen na ontvangst bij ons aan en stuur het terug.
Retourkosten zijn voor eigen rekening van de klant (daarom ontvang je van ons ook geen retourlabel).
1. Retour aanmelden
Meld je retour bij ons aan via info@zonnigzilver.nl
Doe dit binnen 15 kalenderdagen na ontvangst van je bestelling.
Vermeld hierbij je bestelnummer en welke artikelen je retour stuurt.
Je kan ook het Modelformulier invullen en deze naar ons per post of mail versturen.
2. Retour terugsturen
Stuur je retour binnen 15 kalenderdagen na retour aanmelding – voldoende gefrankeerd – naar:
Zonnig Zilver
Beverakker 34
3994 EL Houten
Nederland
Deze kosten voor het versturen van een een brievenbuspakje bedragen ongeveer €4 en een pakket €7 (in Nederland). Voor de exacte tarieven kan je de website van de door jou gekozen vervoerder raadplegen.
Retourkosten zijn voor eigen rekening van de klant (daarom ontvang je van ons ook geen retourlabel).
3. Betaling terugkrijgen
Zodra je retour bij ons ontvangen is, zullen wij diezelfde dag het aankoopbedrag op je rekening terugstorten. Let op: het duurt enkele werkdagen voordat het bedrag op je rekening te zien is.
De verzendkosten worden door ons terugbetaald indien je de gehele bestelling retourneert. Wanneer je een gedeelte van de bestelling retourneert, worden de verzendkosten niet terugbetaald.
Retourvoorwaarden
- Artikelen dienen in de zo oorspronkelijk mogelijke verpakking en in ongebruikte en verkoopbare staat te zijn.
- Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat de klant het artikel op een andere wijze heeft gebruikt dan hij/zij in een winkel zou doen, mogen wij de klant aansprakelijk stellen.
- Het aanmelden van de retour dient binnen 15 kalenderdagen na ontvangst van de bestelling te zijn.
- De klant dient rechtstreeks naar ons retour te sturen binnen 15 kalenderdagen vanaf de datum van retour aanmelding.
- Zodra de retour bij ons ontvangen is, zullen wij diezelfde dag het aankoopbedrag terugstorten op de rekening waarmee de klant betaald heeft.
- De verzendkosten voor retour sturen zijn voor eigen rekening van de klant. Versturen met een track en trace code wordt door ons aanbevolen (zie ook 4.1 t/m 4.6 van de Algemene voorwaarden).
Vragen?
Mocht je vragen hebben over retourneren, neem dan gerust contact met ons op.
Hartelijk dank ♥